.......


Kommentarer
Postat av: Marie

Jobbigt att springa på sjukhuset hela tiden och det är inte kul att folk omkring tjatar så om det som är så viktig för en själv, känner det också , att många undrar varför man ej har barn, och vi har sagt att jag älskar barn, men har varit ärlig från början att jag är inte sugen på att skaffa egna barn och då är det plötsligt att man är konstig, men så har jag alltid känt, älskar barn, men det betyder ju inte att jag vill ha egna, tycker att det är lika viktigt att folk respekterar både dem som vill ha barn och de som ej vill ha barn,visst att man kan ändra sig också , det har jag också sagt, men idag känner jag så och sedan får man se längre in i framtiden, men folk tycker ju att man är gammal när man är 29 bara för att vissa har skaffat barn när de var 20 år, då är man ju gammal i deras ögon, men inget att bry sig om, man ska endast göra det som känns bäst för en själv och ens närmaste, och jag vet att allt kommer att gå bra för dig och jag håller tummarna och hoppas att du får en väldigt trevlig helg i Dalarna...

2009-11-20 @ 00:43:06
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: Zara

Det angår ju egentligen ingen varför du "springer på sjukhus hela tiden" men kanske blir lättare nu och kanske slipper du nu massa frågor om varför hela tiden. Kanske blir lättare att tala med folk nu när de flesta vet.Slipper frågorna om när vi ska skaffa barn osv. Om du nu vill tala om det dvs. Men du vet att du alltid kan tala med mig iallafall!



Hoppas det blir bra snart för dig/eran skull.

2009-11-20 @ 15:13:08
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0