Happy happy !


Kommentarer
Postat av: Z

Kommer nog inte ringa nummret, men det är ju bra att det finns om någon annan inte svarar =)

2009-10-06 @ 11:32:59
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: Z

Och vad skulle jag sagt tycker du ?:P Haha har du inget nummret som man kan ringa på kvällen när man går hem ? Haha

2009-10-06 @ 11:33:34
Postat av: Eva

Sv: Det du beskriver brukar kallas för sömnparalys. Och forskarna förklarar det som ett tillstånd då hjärnan vaknar före kroppen. Du kan googla på ordet och läsa mer om den teorin. Samtidigt har jag noterat att många som har spökproblem upplever just detta. Så själv tror jag att det finns ett samband. Jag upplevde det själv för några månader sedan och då hade jag mycket riktigt ett spöke i lägenheten. Så jag vet att det kan vara en riktigt obehaglig upplevelse.

2009-10-06 @ 18:54:44
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0