......


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag köpte "spikmatteskor", hittade dem på hälsokostaffären i Farsta. De är underbara för onda fossingar. Det tar ett par gånger innan man vänjer sig, men nu går jag i dem jämt hemma. Inga onda fötter här mer.

Lycka till:)



Kramar.

2010-08-05 @ 08:42:37
Postat av: ginger

Hej!

Håller med dig att det råder bloggtorka, har inte heller fastnat för någon ny blogg, dom intressantaste att läsa ifrån är dom man känner...



Något jag kan rekomendera för fötterna är fotbad i olivolja, sen kan man smörja in fötterna i olivoljan, är dom mkt svullna så kan du ha fötterna högt, om du ligger ner så bädda upp fötterna med kuddar el ligg på golvet och ha en stol...

Låter som du kanske har mkt vätska i fötter, kolla med sjukvårdsupplysningen på nätet, man kan undvika mkt salt tror jag det är, men kolla upp på nätet.



Ta hand om dig & lycka till med övningskörningen...

Kram ginger

2010-08-05 @ 10:32:05
URL: http://itsallaboutmee.blogg.se/
Postat av: Eva

Oj, jag tycker det låter som du ska ta kontakt med läkare. Svullna ben och fötter fick jag mig att söka läkare för ett par år sedan och då visade det sig att jag hade högt blodtryck. Så det är nog bra om du kollar upp det. Kan vara något annat som gör att du samlar på dig vätska i kroppen också. Kan ha med njurar och hjärta att göra också, eller hormoner.

Prova annars att ligga högt med benen. När mina ben värker och känns svullna brukar jag ha på Weledas Venadoron. Då känns det svalkande och jätteskönt.



Menar du att du missade Glassmagasinet i Visby? Men, det är ju en av mötesplatserna i hamnen. Dit går ALLA :-) Du får absolut inte missa det nästa år, det ligger precis nere vid båtarna i en gul avlång byggnad.



Kram,

Eva

2010-08-05 @ 20:36:45
URL: http://ennydag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0