Nån som är blomkunnig ?


Kommentarer
Postat av: Eva

Åh, dom är jättefina de där blommorna. Tror de växer i Thailand. Nåja, i vilket fall som helst så köpte jag en sådan för två år sedan men den tvärdog. Så jag skötte väl inte om den på rätt sätt. IKEA säljer sådana, så du kan ju kolla där vad det är för sort och hur man sköter dem.



Sv: Ja du, det är inte lätt att hitta ett boende här i Stockholm. Med tanke på att jag varje månad betalar dyrt för att magasinera alla mina saker så har jag inte heller råd att hyra någon liten möblerad lägenhet. Bäst vore ju om jag kunde hitta en ny bostadsrätt, så jag slapp flytta runt mer. Har ju en dotter också och det är inte bra för henne att ha det så här. Men som tur är så har jag delad vårdnad så för tillfället bor hon mer hos sin pappa. Men jag kan inte förstå att min mamma är så himla knepig. Börjar faktiskt misstänka att hon lider av någon störning, hon har nämligen alltid varit väldigt knepig. Nåja, nu ska jag kolla om bostadsförmedlingen har något. Vi hörs!

Kram,

Eva

2010-08-13 @ 06:36:13
URL: http://ennydag.blogg.se/
Postat av: Katja

Oj, fin blomma, täntke fråga vad det är för någon, men.. känns ovärt :P

2010-08-16 @ 19:22:10
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0