Life sucks !


Kommentarer
Postat av: Satu

Hej vännen! Skriver här istället! :)

Hur mår du??

Livet är verkligen sååå orättvist! Jag vet vad du går igenom, då jag fått en massa missfall innan mina barn. Känns som att man är längst ner i en brunn och inte hittar någon väg ut alls, inget hopp, inget ljus.. Men tänk då på detta: Det gick ju EN gång, och den kommer att gå igen! Och sen är bebisen här för att stanna!

Kämpa vidare tjejen, jag håller alla tummar och tår för er!!

P.S Ska du få fler behandligar? När?

P.S 2- Din syster skrev till mig på min blogg, henne hade jag inte träffat på lääänge!Hälsa henne så gott från mig!



Kram/Satu

2010-06-21 @ 13:46:37
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0