.....


Kommentarer
Postat av: ginger

Hihihihihi, min lilla hemlis går till mina kids, älskling kommer hem på fredag men jag har sagt lördag till dom, bara jag som vet att han kommer så det blir extra mysigt fredags mys!!! Jag saknar ju honom så mkt! Så jag tror att den 5 december går enkelbiljetten med flyg till Newcastle! Så spännande att få göra angtree i det nya huset!

Så hemlisen är nog inte så stor för andra bara för mig och dom små =)

hihihi tänker bara tanken på att han kommer in genom dörren hur glada barnen ska bli!

Kram

2010-11-24 @ 16:13:53
URL: http://itsallaboutmee.blogg.se/
Postat av: Eva

Hallå där, hur har du det i vinterstormen? :-)

Vet du, jag drömmer också om ett litet hus. Men det får nog vänta lite. Både med tanke på ekonomin och att jag ännu inte kommit i ordning i nya lägenheter. Fattar inte varför jag är så långsam....

2010-11-24 @ 20:17:21
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0