S*itsöndag


Kommentarer
Postat av: Marie

Jo, tack jag mår bättre idag, gick och la mig vid 22 tiden igår och vaknade vid 05.00, utvilad och utan migrän, skönt som en sten som lossnat från huvudet, jo ibland har man sådana skitdagar, men det får man ha, då allt känns jobbigt och man känner att inget är kul och att man inte vill något, undrade om vi skulle träffas något nästa vecka? jobbar denna vecka, mån till torsdag och på torsdag åker vi på kryssning kommer hem på fredag eftermiddag, ska åka och lyssna på Jhonny Logan, men om vi kan träffas en dag nästa vecka, det var ju så länge sedan. Kramar Marie

2010-11-01 @ 08:59:12
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: ginger

tack tack! De är så spännande att ta detta steget att våga släppa sverige, känns så bra att börja någoy nytt! Vet ju inte varför att vissa personer väntar på att jag ska banga ur, men det gör jag inte utan det ska bli så kul!

nääh jag skiter i dessa negativa människor som bara söker efter fel och dom som vill ha pengar bara för att jag säljer mitt hem, men förstår dom inte att flytten kostar och mkt nytt ska inhandlas och en semester resa hela familjen nästa år som vi har kämpat och förtjänat! nu ska all min energi gå till min familj inte till nån annan!



Hur är kdet med dig? hoppas allt går bra och följ dina drömmar och våga chansa!

Ta hand om dig kram g

2010-11-01 @ 20:38:43
URL: http://itsallaboutmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0