Sjukstuga.....


Kommentarer
Postat av: ginger

Jag med gifte mig borgligt och mina kids är heller inte döpta, tycker med det är ett val dom får ta när dom blir större... Jag tror men inte troende men håller med dig där! bra inlägg om det ju!

Hoppas att få se bilder sen på eran stora dag! Ta hand om dig kram g

2011-04-23 @ 15:09:19
URL: http://gingerstrohoppkarlek.blogspot.com
Postat av: Marie

Krya på dig, skönt att du börjar må bättre, ja det är ju så ,alla är vi olika och vi måste göra det som känns bäst för oss, själv så tror jag på Gud, det har jag gjort sedan jag var liten, är döpt, har gått i söndagsskola, inte för att jag har blivit tvingad, utan att jag själv har velat, det var en rolig och trevlig tid, med mycket pyssel, utflykter och annat skoj, jag är även konfirmerad, för att jag själv ville och samtidigt för att jag kände att det var det rätta för mig, men om jag och Frode skulle gifta oss någon gång i framtiden så kanske det blir borgerligt, att gifta sig i kyrkan är inte så viktigt för mig, eller huvud taget vart man gifter sig, det viktigaste är ju den personen som man gifter sig med, Frode tror inte på Gud ,han är ateist, men som sagt alla måste vi ha våra egna åsikter och vad som känns rätt för oss, det är det allra viktigaste och tyvärr så blir det alltid åsikter om saker och ting som inte andra håller med om, men det får ju stå för dem.....det är ju oftast så att många som döper sina barn eller att man blir konfirmerade gör det för att få massa presenter, och i mitt tycke är det inte rätt, men som sagt alla är vi olika och vi gör det som känns rätt för oss och det är så det ska vara, för att vi ska kunna må bra...Hoppas att ni får en underbar bröllopsdag.....kramar

2011-04-23 @ 22:04:25
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: Eva

Åh... vad trist. Hoppas verkligen du kryar på dig snart.



Själv hade jag ett litet bröllop. Min man var så nervös så han ville inte ha så många gäster. Lite trist... Gifter jag om mig så får det bli en rejäl tillställning :-)



Kram på dig!

2011-04-24 @ 12:42:29
URL: http://ennydag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0