Vattenbad...


Kommentarer
Postat av: Me and My Baby Dolls

Vilken fin mage!!!! Du passar bra i det! :)



Tänk att han väger 1 kg redan... :) Jonathan vägde 1300 g när han föddes, så din kille är inte långt ifrån :)



Och Tack snälla du för kommentaren på min blogg!

Det ger mig mod och styrka att förstå att "väsnkapen" inte är värt det! :) Kramar

2011-04-14 @ 21:54:40
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Eva

Oj! Ja nu går det fort med magtillväxten! :-) Men det är en härlig tid du har framför dig. Kan nästan bli gråtfärdig (av saknad) när jag tänker på min graviditet och när dottern var liten. Den tiden var så härlig :-) Så njut av varje dag!

Kram,

Eva

2011-04-15 @ 11:56:51
URL: http://ennydag.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag va oxå trött mest hela tiden..:)

Du vet att de bara är å säga till om du behöver hjälp med något till bröllopet!!!

Skönt att han sparkar runt där inne å ger ständig påminnelse om att han växer å mår bra :) Kram

2011-04-17 @ 20:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0