Sele på barn ?


Kommentarer
Postat av: ginger

håller med dig! vi bor på ett trafikerat ställe och där vi går, så jag fick ha en handleds snöre va de nu kallas mellan mig å Nikki i början när vi bodde här för hon var busig med att springa, nu behövs det inte men skulle nu kunna vilja ha sele på Tristan då han tröttnat på att åka vagn och vill springa iväg, hellre säkerhet än att springa efter med en dålig rygg... så sele yeees en säkerhets grej när man bor i storstad med mycket trafik!

2011-08-20 @ 19:13:48
Postat av: Linnea

Jag skulle aldrig kunnat att sätta sele på min Amanda även om hon var mer vild än tam och åkte aldrig vagn. Tycker att det hämmar utveklingen men det är min åsikt.



Vi kanske skulle ha känt oss säkrare med sele på typ kolmåden, skansen osv men det är ju vi som föräldrar som ska ta ansvar för våra små. Då Amanda var mer vild än tam som liten och gick vid 6 månader och nästan aldrig åkte vagn.... Så jag tycker NEJ..... Men jag har inget emot om någon sätter på sitt barn sele.....

2011-08-21 @ 15:51:15
URL: http://iidyllidalarnaitalienarna.blogg.se/
Postat av: Tur-i-Oturen

Åhh jag vet verkligen inte. Klart man alltid vill sätta barnens säkerhet i första hand, men sele känns lite som att gå ut och gå med ett djur. Vilken klyven känsla, får fundera lite till. ;)

2011-09-04 @ 21:39:55
URL: http://turioturen.blogspot.com/
Postat av: Petra

Sele är helt klart skit bra!

Jag har köpt sele till mina vildingar, använt en gång. Men kommer använda igen!

2012-03-20 @ 06:59:19
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0