Underbara lördag !


Kommentarer
Postat av: Eva

Vad skönt att du sovit gott i natt!

Jag sov också jättebra. Kände mig verkligen utvilad när jag vaknade vid 8, så jag gick upp direkt. Lite ovanligt :-) Men nu känner jag mig jättenöjd med dagen, just eftersom jag hunnit med så mycket.



Oroa dig inte så mycket för begravningen. Jag vet att det känns jobbigt, men det brukar alltid kännas bättre efteråt. Det kommer att gå bra.



Kram,

Eva

2011-02-05 @ 20:41:25
URL: http://ennydag.blogg.se/
Postat av: ginger

Det som jag tycker är bra att ha är en bärsele/sjal, babysitter, babybarnvaktmonitor, sen badbalja, skötbord med grejer till det som olika salvor för rumpan som oftas kan bli röd och irreterad, till spjällsängen behöver man skydd och sängkläder, Babygym är bra för dom små att aktivera sig i gåstol och matstol. Sen lite babygrejer som blinkar och låter... Men sen finns det ju överdrivet mycket grejor som inte behövs. Spännande när det är första barnet för då är det rena rama djungeln, nu vet jag vad jag behöver... Kram g

2011-02-06 @ 12:23:17
URL: http://itsallaboutmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0