Förlossningen


Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis igen till dig och din man, vilken underbart söt bebis! :-) Din upplevelse påminner om min, som också blev så där dramatisk. Du har en härlig tid framför dig nu. Njut av varje dag! :-)

Stor kram!

Eva

2011-06-22 @ 08:21:06
URL: http://ennydag.blogg.se/
Postat av: ginger

Oj va jobbigt, men nu kan du slappna av och njuta av din bebis men visst sitter det kvar ett tag i kroppen att man gått igenom en sådan jobbig händelse, samma med Nikki men med henne gick jag över tid med 20 dagar sen när dom sätter igång mig så börjar min mardröm efter en lång dag sent på kvällen med akut kejsarsnitt så hon inte har några hjärtslag och vet fortfarande inte heller vad som hände med mig, helt borta men glad att min prinsessa kom ut levande fick med gå på mkt morfin hehehehe... Med Tristan sjönk mitt blodtryck farligt lågt efter med ha blivit stucken så många gånger min rygg var full med blåmärken och ont i veckor efter det tänkte jag med mycket på tiden när mina kom till världen. Glad att din lilla Jax växer så snabbt, snart kommer ni nog få in rutinen jobbigt just första tiden, passa på att ta powernaps när han sover och lägg undan alla måsten ta bara hand om dig å Jax nu och njut!

Kram!

2011-06-22 @ 10:44:01
URL: http://gingerstrohoppkarlek.blogspot.com
Postat av: ginger

Japp blev akut snittad va skit skraj, jag fick mycket morfin så jag var uppe på benen dagen efter på morgonen, men oj va jobbigt det var om man hostade till el skrattade, så ont i tag det hade jag ömmande... Hur går det med läkningen för dig? jobbit när det kliar juu, kommer med i håg uppvaket då man inte känner benen, hur mkt man försöker röra sig så går det inte, när andra fick lixom byta på mig och jag kan inte röra eller känna något. Urs läskigt, just när man är en p-assistent...

Jag saknar så mkt från sverige, speciellt ostbågar olws och lakrids och lösviktsgodis maaaat! Kommer nu i Juli. Kram

2011-06-22 @ 10:59:16
URL: http://gingerstrohoppkarlek.blogspot.com
Postat av: ginger

Jag kommer till V-H vill gätte gärna hälsa på dig å Jax och Sussi och Marie, sen drar jag vidare till familjen! Jag la is i en påse i en handduk det lindrade lite... Ta det försiktigt i trappor och med lyft... Kram

2011-06-22 @ 11:23:18
URL: http://gingerstrohoppkarlek.blogspot.com
Postat av: Katja

Hejsan! Oj vilken jobbigt förlossning och tiden efteråt måste varit för er.. Han växer fint iaf ser jag!!

Hur mår han!? Har han ont utav värmen?

Massor med styrkekramar till er!

2011-07-07 @ 21:46:23
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0