Konstiga drömmar...


Kommentarer
Postat av: Johanna

jobbigt med så mycket drömmar, hoppas dte lugnar ner sig lite så du orkar med dagen och arbetet på nätterna

2011-03-16 @ 17:56:52
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: ginger

Så normalt me galna drömmar när man är gravid, jag brukade studsa upp mitt i natten i sängen höggravid gråtande skrikande, så de är normalt hehehe... Kan fortfarande drömma mkt intensivt när det händer mkt runt om mig, bara för några dagar sedan började jag gråta hjälptlöst och erick försökte få ut va det var men jag bara grät... så konstigt juuu... Drömmar är mäktiga men mera konstiga när man är gravid, jag tror man har en inre oroan inför förlossning och efter det typ... Så försök att bada slappna av, skämma bort dig själv just nu så blir drömmarna lugnare, kanske borde du tänka på att gå ner lite idid på jobbet, du kan få ut lite havandeskapspenning, lyssna på kroppen, för livet kommer vara totalt anourlunda med en bebis i huset... Ta hand om dig nu och hälsa jobbet! kram!

2011-03-16 @ 22:59:03
URL: http://itsallaboutmee.blogg.se/
Postat av: Eva

Usch, det där låter inte trevligt.

Men jag har hört flera säga samma sak - att de haft konstiga drömmar när de varit gravida. Du kan testa en sak innan du lägger dig, och det är att intala dig själv att du inte vill sova gott och slippa obehagliga drömmar. Ibland kan sånt hjälpa.

Kram,

Eva

2011-03-17 @ 15:26:54
URL: http://ennydag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0