Lördag


Kommentarer
Postat av: ginger

De kom ganska mkt snö så kidsen kunde åka pulka=) men under dagen idag började det försvinna =( Så synd för man fick julkänslor och det var ju så vackert med stora vita snöflingor och vitt över allt! Hoppas snön kommer tillbaka! Så ljust å fint juuu... Ha en bra kväll! / ginger

2009-12-13 @ 17:34:18
URL: http://itsallaboutmee.blogg.se/
Postat av: Marie

Du är så duktig på att sy, verkligen. Täckena är väldigt fina, tänk vad mycket pengar du tjänar på att sy hundtäckena själv istället för att köpa, de kostar ju mellan 200-500 kr, beroende på vad man är ute efter, Blev ingen hundmässa för min del igår, du kan läsa på min blogg, har inte haft ork eller lust, det hade varit kul att träffas en dag,men ber om ursäkt att jag ej har orkat ta kontakt, har tänkt så mycket på allt som har hänt, men vi åker nog till Norge på söndag den 20/12 på kvällen, så vi kanske kan träffas någon dag innan, vilka dagar kan du, 2 av mina hundar som jag rastar börjar jullovet på torsdag, antingen om vi träffas på lördag och kanske går en sväng med Devil och Gucci, eller om jag kommer över en sväng och fikar....det beror ju på hur du jobbar och så.....Kram.

2009-12-13 @ 19:45:27
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: Marie

Du är så duktig på att sy, verkligen. Täckena är väldigt fina, tänk vad mycket pengar du tjänar på att sy hundtäckena själv istället för att köpa, de kostar ju mellan 200-500 kr, beroende på vad man är ute efter, Blev ingen hundmässa för min del igår, du kan läsa på min blogg, har inte haft ork eller lust, det hade varit kul att träffas en dag,men ber om ursäkt att jag ej har orkat ta kontakt, har tänkt så mycket på allt som har hänt, men vi åker nog till Norge på söndag den 20/12 på kvällen, så vi kanske kan träffas någon dag innan, vilka dagar kan du, 2 av mina hundar som jag rastar börjar jullovet på torsdag, antingen om vi träffas på lördag och kanske går en sväng med Devil och Gucci, eller om jag kommer över en sväng och fikar....det beror ju på hur du jobbar och så.....Kram.

2009-12-13 @ 19:45:46
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0