Orka ?


Kommentarer
Postat av: Eva

Men snälla du, det här är ju inte klokt! Hur kan sjukvården behandla dig så!? Låter inte alls bra att bära ett dött foster så länge! Du måste ju få hjälp NU!

Fundera på om du inte ska åka till HS-akuten och vägra åka därifrån förrän de hjälpt dig. SÖS har ju tyvärr inte så bra rykte om sig. HS har jag däremot väldigt positiva erfarenheter av.

Har du någon bra person som kan följa med dig och "rya" till lite på sjukhuset? Tyvärr fungerar ju sjukvården så idag, att de som bråkar mest får bättre hjälp. Jag lider så med dig och önskar jag kunde hjälpa dig.



Sv: Jodå, jag fixar designen själv. Har ju testat på lite olika bloggar förut, så det handlar egentligen bara om att kopiera gammal mall. Sedan har jag sparat på mig rätt många bakgrunder också.



kram,

Eva



2010-06-28 @ 13:43:34
URL: http://ennydag.blogg.se/
Postat av: ginger

va hemskt! , sätt dig på akuten! håller med där att det kan inte vara bra för kroppen, jag hoppas att du får din hjälp! urs, naw tycker verkligen synd om dig... puffar och kramar dig!

2010-06-28 @ 16:16:37
URL: http://itsallaboutmee.blogg.se/
Postat av: Marie

Svensk sjukvård i ett nötskal, håller med de andra, du ska nog åka till akuten och få hjälp den vägen, om jag hade den makten och resurser så skulle jag hjälpa dig på en gång, min älskade vän, tänker på dig och hoppas att det snart ordnar sig, det är inte rättvist att behandla folk så här...Styrkekramar...

2010-06-28 @ 20:37:33
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: Jennie

Ett tips är att åk in akut o säg att du har jätte ont i magen så hjälper dom nog dig på en gång.

Förjävligt att du ska behöva vänta så pass länge :(



Hoppas att du får hjälp snart så att du mår bättre och kan blicka framåt!



Kram

2010-06-29 @ 09:13:49
Postat av: Eva

Hur har det gått?



Sv: Hjälper dig gärna med att fixa bloggen någon dag. Just nu är det dock lite rörigt. Fundera lite över vad du skulle vilja ha för färger. Så hörs vi mer om det framöver.



Kram,

Eva

2010-06-29 @ 13:13:19
URL: http://ennydag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0