Aj !


Kommentarer
Postat av: Satu & Ögonstenarna

Kikar in för att se lite hur du mår? =) Vart jobbar du förresten? Kram på dej!

2010-09-02 @ 13:02:25
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej! Länge sedan jag var här, så jag hade lite att läsa ikapp :-) Ser att du varit på Utö bland annat. Där har jag också varit några gånger. Har t.ex varit där på såna där hotellweekends, då en god middag på värdshuset ingått. Sen har man ju kikat runt vid de gamla gruvhålen också.

Jag la ner den andra bloggen, får se om jag kanske kan komma igång igen sedan när jag fått ordning på mitt liv. Var helt hemlös under två veckor, men lånar nu en liten etta igen. Var på ny lägenhetsvisning idag och kommer att börja buda på en lägenhet i morgon. Så med lite tur kanske det kan bli en affär innan september är över :-)

Ha det så bra, vi hörs!

Kram,

Eva

2010-09-02 @ 20:37:56
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0