Onsdag


Kommentarer
Postat av: Marie

Usch då, att det inte gick något vidare hos läkaren, det tär på en när det blir så, jag skickar lite styrkekramar till dig, jo, jag tycker också att det har blivit så väldans ståhej med att SD fick så många röster, men som sagt vi har rösträtt och vi har yttrandefrihet, kanske politikerna borde granska sig själva och sitt parti och ifrågasätta sig själva, vad de gjorde för fel istället för att hacka ner på SD, folk har röstat,och det borde ändå respekteras, om någon ifrågasätter varför man röstar på moderaterna så behöver man inte svara. Då kan man lika gärna ta bort rösträtten och yttrandefriheten och låta kungen bestämma allt som de gjorde förr i tiden....ja, nu babblar jag en massa, men man ska inte döma folk som röstar på olika partier, vi tycker olika, men det beror på vad man tycker, konstigt...kramar på dig

2010-09-22 @ 17:14:55
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: linaa vikken pina

Hej vad kul att du hitta t oss:D Allt bra med er?

Ja jag älskar kombon av mina hundar, helt perfekt!



Håller me dig varför allt ståhej kring SD?

O alla som bara hänger upp sig på att hela partiet o alla som röstat är RASISTER... många som jag känner har röstat på dem och är inte rasister MEN dem vill stampa ner foten... ta reda på de vi har först innan man tar in ännu mer och framför allt ska vi inte kunna stödja våra egna?

Jag rösta inte på SD men kan förstå dem som gjorde d lite.

2010-09-22 @ 18:26:32
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Jag skaffa min vavva först hon är 3år min rottis är 1år. Funkar hur bra som helst ihop:D

De är inte du som bor typ bålsta eller nått?

Någon Tanna på forumet som skrivit förut att hon vill vara med på våra chiträffar i uppsala:)

2010-09-22 @ 19:02:39
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: ginger

Detta med SD kommit in i riksdagrn ser jag allafall allvarligt på, det är inte bra, dom lurade på röster från invandrare, finns en dokumentår på tvn om det, dom är låga i mitt öga, alla människor har ett värde oavsett var man kommer i från så självklart vi som säger nej till dom i rikstagen har rätt att säga sitt, för där ska dom inte vara...så hur kom dom in? jag har världens bästaste man och 4barn med afrikanska rötter så hur kommer dom se på de när dom får mer makt? vad händer i framtiden med deras styre???

2010-09-22 @ 22:34:12
URL: http://itsallaboutmee.blogg.se/
Postat av: Tanna

Ginger, klart det är allvarligt att dom kom in. Men det borde inte vara en "nyhet" för nån , läs tidningar, titta på efterlyst, se hur det är i malmö, där polis, brandkår och ambulans blir påhoppade av tyvärr utländska barn. Det är sånt som gör att folk röstat på SD. Som jag skrev, jag gillar inte att dom kom i in riksdagen, jag har aldrig gillat högerpolitikken, men jag kan förstå varför nån annan röstat på dom. Och även ha respekt för denna persons åsikter.

2010-09-23 @ 09:10:04
URL: http://tannaodevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0