Måndag


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är väldigt glad för eran skull ,att eran dröm slog in, att ni fick det som ni väntat och längtat efter så länge, ett eget litet barn och han är ju så söt,

Jag är en av dem som inte har träffat Jax, har känt att jag inte vill vara i vägen, då jag trott att du umgåtts mycket med andra mammor och då har man ju så mycket mer gemensamt, och genom det får man nya mammor, och sedan har jag jobbat extra av och till och då slutar jag inte förräns 17.15, men även om vi inte har träffats så har jag tänkt på er mycket och följt er både på facebook och på bloggen, så jag har inte glömt er.....Kram

2012-02-29 @ 16:09:16
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0