Frågor i mängder...


Kommentarer
Postat av: Eva

Nämen! Kallar du lilla voffsingen för KÖTTBULLEN! :-o

2010-11-17 @ 18:36:17
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Eva igen

Ok, då förstår jag varför :-))



Sv: Nä, du behöver inte vara rädd för att det börjar spöka och så bara för att du får healing. Det du KAN få är i så fall sådan där initiering, som kan föras över till dig. Det gäller tydligen just reiki-healing. Jag har hört att just den healingformen inte har så "ren" kanal, men annars kan jag för lite om detta. Det viktiga är egentligen att den som ger dig healing är "ren". D.v.s att han/hon har jobbat med sig själv, t.ex genom terapi. Annars finns risk att den överför obearbetade känslor och sånt via healingen. Detta enligt vad jag har hört av folk som säger sig kunna sånt.

Min terapeut tog bort flera sådana här healing-initieringar från mig. Det visade sig bl.a att en person som gett mig massage även gett mig healing, men utan att tala om det. Jag förstod vem min terapeut menade eftersom hon kunde beskriva exakt hur den personen såg ut.

Så, oroa dig inte för det där med spökerier :-) Det får man inte av healing.



Kram,

Eva

2010-11-17 @ 18:57:41
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0