Dag 24 – Det här får mig att gråta


Kommentarer
Postat av: Katja

Hua :o( O jag gråter med lätt juh :o/ O när jag är gravid, när jag var det på Daniels syster bröllop jag grät som en gris o inga papper, jag grät inte för det var fint! Utan för jag tyckte rent ut sagt prästen pratade "goja", jag tror inte på Gud, å tänkte på att han hade ju tagit far för tidigt.. mådde såååå dåligt!

Kram!

2010-12-09 @ 19:28:06
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Eva

Åh, vad jobbigt... men jag förstår samtidigt. Hormoner påverkar ju så mycket hur man mår.

Men det blir bättre ska du se :-)



Sv: Ja eftersom jag såg ett UFO första gången när jag var 15 och sedan 2008 så har jag ju varit ganska säker på att det finns utomjordiskt liv. Dessutom har jag hört talas om folk som blivit bortförda och alla berättar egentligen samma sak. Fast det har varit så läskigt, så man har liksom inte vågat ta in det. Inte vågat tro. Fast efter 2 år med sådana här oförklarliga rivsår och andra spökerier (i gamla lägenheten) så inser man ju att det finns osynliga varelser. Men... att koppla ihop det med upplevelsen under hypnosen känns för läskigt. Vill helt enkelt inte tro att det är sant.



Kram,

Eva

2010-12-09 @ 20:48:25
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Eva igen :-)

Hallå Tanna :-) Allt bra? Har du haft en skön helg? Här har det varit lugnt. Eller rättare sagt; jag har varit väldigt lat. Men, nu måste jag skärpa till mig och börja röja lite. Ha det bra!

Kram,

Eva

2010-12-12 @ 13:30:34
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0