fredag


Kommentarer
Postat av: ginger

Stackare, som sover dåligt, de kommer bli hysteriskt värre när bebisen väger ännu mer och trycker på blåsan, sen blir det sparkar så alltid på nattetid när allt är lungt då börjas det i magen att leva om, och springa på toan många gånger, så jobbigt juuu... Tristan håller i gång mig nattetid, så jag har inte sovit en hel natt den jag blev gravid men man vänjer sig. Du har en underbar resa framför dig i gravideteten! Om du har mkt huvudvärk prata med din mvc. Ha en bra helg, hoppas du får sova ut nu när du blir ledig för passa på nu... kram g

2011-01-21 @ 15:01:33
URL: http://itsallaboutmee.blogg.se/
Postat av: ginger

Hej!



Åh jag älskar st bernads hundar, det har alltid varit min favorit, små hundar är söta ! Men denna gång letar jag en stor, labrador/golden retriver är med en ras jag tycker om... Men vi får se vad det blir...



Det blev ingen egentid dag :S så typiskt mig, men ska försöka nästa lördag, har fått lång sovmorgon och haft en mysig helg än då...



Va kul att kortet kom fram, hade glömt dom i skötväskan men bättre sent än aldrig, men jag fnissade något när jag äntligen fick tag på frimärken och posta dom! Hälsa madam!!!



Allt bra annars? Kram och ha nu en underbar ledig vecka!!!



Kram ginger

2011-01-23 @ 13:38:24
URL: http://itsallaboutmee.blogg.se/
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Börjar kroppen ställa sig om nu redan? Låter jobbigt, men nu har jag iaf börjat spraya igen så hormonerna, huvudvärken, o.s.v. är att förvänta sig allt oftare :o)

Jaaa.. kryssning, nu får jag kanske dricka vin för sista ggn på länge, för när jag kommer hem sen så är det dags för äggplock i slutet av februari!

Kramar på dig!

2011-01-24 @ 11:42:53
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0