Vatten.....


Kommentarer
Postat av: Eva

Hi-hi, jag önskade också att det skulle bli översvämning när jag var barn. Det hände på landet ibland, där vi hade sjötomt. Och det var så kul då att gå på gräsmattan där nere med vatten upp till knäna. Det hände t.o.m att gäddor simmade upp då så man nästan trampade på dem!

Sen fantiserade jag om översvämning hemma, så man kunde simma mellan de olika rummen...

Helt galet, inser man nu, man förstod ju inte konsekvenserna då. Idag tycker jag det är himla skrämmande med vad som händer med klimatet - och alla naturkatastrofer.



Kram,

Eva

2011-01-19 @ 11:20:52
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Katja

Hehe man var lite tokig när man var liten.. Jag önskade mig glasögon o bryta ben för att få hoppa på kryckor.. ^^

Okej.. tja jag känner egentligen att jag som haft 4 missfall och ett ma att ska jag ta det lugnt!? Inte blivit avrådd ännu så..

Men ex att inte ha sex som vissa inte har på HELA grav eller i början skulle jag inte palla :D

Men fick du gå promenader o så!?

Typ inte bära tungt och träna?!

2011-01-19 @ 13:23:56
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Tack för att du delade med dig :o)

Ärligt så.. trots allt som hänt så skulle jag inte palla att vara så nojig :o/ Kanske det är för det bästa, men det vet man ju inte heller.. Sen kanske jag inte ska bära 10-20 kilos saker.. Men.. alla gör som dom vill.. ^^

Jag vill på MetalTown, men är jag då i 4e månaden så vågar jag inte.. :o) Inte för ljudvågornas skull som du skrev :D Men för att folk KNUFFAS!!!

2011-01-19 @ 13:55:02
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Du har så rätt så :o) Daniel tjatar på mig mkt om att jag ska inte göra si å så.. o vänner. Men är nog för envis :o)

Kram o önskar dig all lycka fortsättningsvis!

2011-01-19 @ 14:37:01
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: ginger

Hej!

Hoppas du mår bra!

Mina barn pratar engelska det var Erick som lär dom, han pratar oftas engelska med dom hemma och jag svenska, Nikki är 3 år men hon kan räkna till 12 på engelska och pratar endel och förstår. Erick har börjat prata franska med Tristan så han kan ett ord nu som han säger hela tiden nu hihihihi... Annars så har play house disney hjälpt till med engelskan här i england så lär play house disney ut spanska så det håller Nikki på att snappa upp. Robin är duktig på franska så hoppas e pratar mer me honom. Tyrese han är med duktig. Så prata du finska redan när bebis är nyfödd så kommer h*n lära sig sen kan du köpa böcker med svenska-finska (barnböcker) så snappar dom upp det med, jag hade det till pojkarna med bilder ord mm och det tyckte dom om. Så nu ska det bli spännande med Nikki för hon börjar skolan 15 tim i veckan så det ska bli intressant och se hur det går! Tristan kommer jag prata svenska till föralltid och erick får sköta engelskan! så pröva du för det funkar bra för mig! Kram

2011-01-19 @ 15:24:34
URL: http://itsallaboutmee.blogg.se/
Postat av: Maddis

Hallojsan bruden! Skoj att du hitta bloggen och att jag har en ny att följa, din :)

Jo rottisar i mitt hjärta. Din Devil är en sötsak för att vara vavva fniss

Ses kraaam

2011-01-19 @ 16:25:48
URL: http://missism.blogg.se/
Postat av: Katja

Jag förstår att det inte är någon skillnad egentligen :) Men du beter dig o ser ut som 27 c(: Ta det som en komplimang!

Kram!

2011-01-19 @ 22:28:52
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0