Saknar min bebis !


Kommentarer
Postat av: ginger

Det kan jag fixa då, säg bara till när det är på G, oftas den perioden blir dom sååå griniga, gråtiga, och röd rumpa, så det kan jag ordna, en toppen kräm!



Hade du det ok när du inte hade Jax hemma? måste kännas konstigt, håller med dig med att man vill vara med bebis och inte släppa så självklart är det toppen då man kan göra detså får pappa med vara fullaktig i det hela, fortfarande nu om Erick tar Nikki och Tristan ute så kliar det i fingrarna på mig, har ju alltid varit med dom 24 tim om dygnet, har aldrig varit utan Tristan bara några timmar, så starkt av dig! hoppas du fick vila upp dig! Kram på dig och din lilla familj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0