Fluffisar !


Kommentarer
Postat av: Jessica Karjalainen

Vilka fina! Dom kommer trivas så bra med dig, är jag helt säker på. Undrar hur Devil reagerar. Har sagt det tidigare och säger det igen, du är så stark och förtjänar det bästa! Älskar dig fina syster! Ingen ångest, vi är ju skillsmässobarn, och se hur fantastiska vi blev ;)

2013-12-18 @ 21:56:15
Postat av: Ginger

Åh gumms massor med kramar till dig, hoppas det blir ok med nytt boende. ..
så fina fåglar, jag har 2st lovebirds några månader tillbaka, max min labrador funkar bra med dom. .. till och med kaninen hehe...
jag med går igenon jobbigheter, förlorat min 15 åring till foster care... lång historia men det gör ont...
massor med styrke kramar om du vill prata finbs jag här eller skriva..
lots of lov from Newcastel uk / ginger

Postat av: Jennie

Åh, många kramar till er ❤️ Är säker på att ni alla kommer få det bra ändå ❤️❤️❤️
Kram

2013-12-26 @ 07:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0