Hundavel


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag gillar inte heller att man vill tjäna snabba pengar på valpar, oavsett om det är blandras eller renrasiga, och för mig spelar det ingen roll om hunden har stamtavla eller inte, ingen av våra har det, och det spelar ingen roll, vi träffade heller inte Trude innan hon kom till oss, Findus var bara 15 veckor då han kom till oss så då var han valp och Gucci har vi ju känt länge innan hon kom till oss....själv så är jag mer för blandraser och de som behöver ett nytt hem, för de finns så många av dem...Men skulle aldrig avla på mina hundar, oavsett om de är renrasiga eller blandraser ,tycker att det finns så många hundar ute i våran värld som behöver hjälp och ett hem....Som du säger så ska man förhoppningsvis få ha sin hund i flera år....

2013-06-20 @ 08:36:40
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0